ENJOY >____

welcome si kementot blog . .hope you enjoy . btw do'nt forget for follow

Online templates

Tuesday 3 July 2012

asalamualaikom ;)

hai semua warga blogg saya :) heheh . ritok saya dh buang semua yg saya penah post selama ini . bagi saya yg post tu buat semak dlm blogg jak . kenangan lamak d ingt kembali tak b'gna bha :) jdi now saya buat yg baru . new life bha :) hidup tu macam roda . sekejap kita di atas sekejap kita di bawah . bagi saya kebahagian hanya datang sekali seumur hidup tapi pergaduhan datang pada bila" sahaja yg kita mahu . sebagai seorang hamba ALLAH S.W.T saya harus mempunyai sifat sabar  , tabah dengan semua dugaan ini :) . dengan ini saya  DAYANG NURFITRI BTE ABANG ISA  ingin memohon ampun dan maaf sekiranya menyakitkan hati sesiapa yang mengenali saya :) harap anda semua memaafkan saya 

No comments: